Jak można zrobić zakupy w sklepie ChicoChica.pl?
Trzeba się zarejestrować, a następnie wybrać produkt i dodać do koszyka. Domyślna ilość dodawanego produktu jest jedna sztuka. Możesz dodać zawsze więcej sztuk, wystarczy że dodany produkt zwiększysz o ilość sztuk jaką jesteś zainteresowana/y, a następnie aktualizujesz koszyk.
Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
Zamówienia wysyłamy na dwa sposoby:
Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze (za pobraniem)?
Niestety jeszcze nie. Niedługo będzie to już możliwe
Jaki jest czas realizacji zamówienia po wpłaceniu pieniędzy?
Zamówienia są zazwyczaj realizowane i wysyłane tego samego dnia po otrzymaniu zapłaty. Najpóźniej następnego dnia.
Nie otrzymałem/am emaila potwierdzającego złożenia zamówienia sklepie ChicoChica.pl?
Czasami się tak zdarzyć może. Niektóre przeglądarki internetowe są tak czułe ustawione, że poczta nie zamówiona jest traktowana jako spam i ląduje w koszu.
Wystarczy się zalogować do swojego konta i zakładce moje zamówienia sprawdzić historię swoich zamówień. Jeżeli nie ma ostatniego zamówienia, spróbować złożyć zamówienie jeszcze raz.
Nie znam nr konta na które mam wpłacić pieniądze za złożone zamówienie w sklepie ChicoChica.pl?
Jaką kwotę i numer konta na które należy wpłacić pieniądze za złożone zamówienie, powinieneś/aś otrzymać w emailu, który sklep automatycznie wysyła do zamawiającego.
W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości, kwotę zamówienia znajdziesz w historii zamówień w swoim koncie, a numer rachunku bankowego sklepu znajduje się w zakładce Firma.
email info@chicochica.pl
Konto bankowe:
Jaki jest okres na zapłacenie pieniędzy za złożone zamówienie?
Najlepiej za zamówienie zapłacić jak najszybciej, wówczas paczkę otrzymasz wcześniej. Czekamy na zapłatę do 7 dni. Po tym okresie nie otrzymania wpłaty lub wiadomości w sprawie zapłaty, zamówienie zostaje odrzucone. Skutkiem takiego odrzucenia może zostać zablokowane konto klienta i w przyszłości nie będziesz mógł/a zrobić zamówienia.
Jakie minimalne zamówienie jest realizowane przez sklep ChicoChica.pl?
To jest sklep, a nie hurtownia gdzie jest wymagalna minimalna ilość zamówienia. Tutaj w sklepie realizujemy zamówienia nawet pojedynczych sztuk.
Złożyłam/em w sklepie ChicoChica dwa zamówienia, czy można wysłać te dwa zamówienia w jedną paczką i czy mogę zapłacić tylko za jedną przesyłkę?
Jak najbardziej, łączymy zamówienia i wysyłamy w jedną przesyłka. Jak również tylko pp. płacą za jedną przesyłkę.
Tydzień temu wpłaciłam pieniądze za zamówienie i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paczki?
Zamówienia wysyłamy tego samego dnia, w którym otrzymamy zapłatę. O wysłaniu zamówienia powiadamiamy emailem odbiorcę, podając zawsze nr przesyłki. Być może listonosz nie zastał nikogo w domu i zapomniał zostawić avizo (czasem się tak zdarza). Poczta Polska takie przesyłki przetrzymuję u siebie przez okres 14 dni, a następnie dokonuje zwrotu do nadawcy, czyli do nas. Przesyłki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej zazwyczaj przychodzą do odbiorcy w przeciągu 2-3 dni. W takim przypadku, jeżeli przesyłki pani nie otrzymała, proszę podejść do oddziału Poczty Polskiej i podać nr przesyłki i tam już powinna pani uzyskać informację. W przypadku braku przesyłki w Urzędzie Pocztowym, proszę o szybka wiadomość do nas, w celu złożenia reklamacji.
W przypadku zaginięcia przesyłki, czy biżuterię jeszcze raz wyślecie, czy przepada biżuteria i pieniądze które wpłaciłam?
Nie, nie traci pani nic. Wszystkie przesyłki, które wysyłamy są ubezpieczone w 100% wartości przesyłki. Wysyłamy listy, paczki z zadeklarowaną wartością. A więc w przypadku zaginięcia przesyłki, biżuterię jeszcze raz wysyłamy, chyba że akurat brak jest jakiegoś asortymentu, wymieniamy na inny, lub też zwracamy pieniądze.
Chciałabym wiedzieć dlaczego nie mogę dodać do koszyka żadnego koralika z nowości?
Tylko tej biżuterii nie można dodać do koszyka, której ilość sztuk na magazynie jest równe zero. Biżuteria ta została sprzedana lub też biżuteria, która jest w trakcie dostawy do naszego sklepu. Biżuteria ta dostępna będzie w sprzedaży w przeciągu 2-3 dni.
Czy można w waszym sklepie wymienić biżuterię, którą u pp. kupiłam?
Niestety nie. Nie wymieniamy biżuterii.
Czy jest możliwość wymiany łańcuszka na taki sam ale długość 19cm?
Proszę odesłać produkty wraz z formularzem zwrotu towaru i paragonem.
Formularz proszę pobrać z naszej strony w zakładce dostawa i zwrot.
Dlaczego doliczacie koszty przesyłki do większego zamówienia za 300zł, w innych sklepach przesyłka jest gratis?
Tak, zgadza się. Do każdego zamówienia jest doliczana usługa za przesyłkę. Inne sklepy internetowe stosują taką zasadę, że przesyłają zamówienia za darmo. Każdy chyba wie, że nie ma nic za darmo. Koszt przesyłki jest ukryty w cenie produktu i tak pp. płacicie za przesyłkę. My tego nie robimy. U nas zasady są przejrzyste i uczciwe.
Nie mogę się zalogować na swoje konto w pp. sklepie?
Jest kilka powodów. Na początek proszę poprawnie zalogować się, wpisąc właściwy email i hasło. Zwróć uwagę na wpisywane duże lub małe litery.