Aby zakupy w naszym sklepie były udane zapraszamy do zapoznania się z poniższymi wskazówkami:
1.Po wybraniu interesującego Cię produktu kliknij "dodaj do koszyka", automatycznie zostanie stworzony Twój koszyk. Po wybraniu wszystkich produktów które Cię interesują kliknij "dalej" a system poprowadzi Cię przez wszystkie kroki realizacji zamówienia.
2. Pamiętaj aby dane adresowe (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres, adres mailowy, numer telefonu) wprowadzane były poprawne. Jest to warunek szybkiej realizacji zamówienia.
3. Po prawidłowym założeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie na swoją skrzynkę mailową wraz z indywidualnym numerem Twojego zamówienia.
4. Warunkiem przyjęcia i zrealizowania Twojego zamówienia jest zwrotne potwierdzenie, poprzez kliknięcie w link znajdujący się w otrzymanym od nas mailu. Brak Twojego potwierdzenia ciągu 3 dni roboczych, oznacza Twoją rezygnację z zamówienia i jego automatyczne anulowanie.
5. Zamówiony towar wysyłamy w ten sam dzień lub w następnym dniu roboczym po otrzymaniu przelewu na nasze konto. Brak wpłaty za towar na nasze konto w ciągu 7 dni roboczych oznacza Twoją rezygnację z zamówienia i jego automatyczne anulowanie. Skutkiem takiego odrzucenia może zostać zablokowane konto klienta.
6. Wszystkie ceny prezentowane na stronach naszego sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
7. Podane ceny towarów obowiązują na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i za granicą.
Podane ceny przesyłek obowiązują tylko na terenie Polski. Ceny przesyłek zagranicznych są ustalane indywidualnie mailem zamówienia@chicochica.pl.
8. Każdy Klient otrzymuje paragon lub fakturę VAT.